free music
från där jag ropar -

McFly+Mr. Brightside=ett skämt

Ärligt hur puckad får man vara och ta sig an en så bra låt, speciellt om man är ett litet riktigt dåligt mes band på typ 13-åringar. Shit jag gillar verkligen inte McFly, dom är riktiga pussys! Man det kanske inte riktigt något negativt, men jag ni kanske fattar?
   Asså om vi fortsätter på det här med kopiering av låtar, kopian måste ju vara bättre än orginalet annars blir det ju bara konstigt liksom, visst? Men det finns ju vissa kopior som är jätte bra! Typ som Ryan Adams med Wonderwall, men han ändrar ju den typ och gör den lugnare, och José Gonzales Heartbeats är ju grym.
Jaa det är mina åsikter om detta, vad tycker ni, om det är nogon som läser överhuvudtaget...

Ha det bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback