free music
från där jag ropar -

Glad dag.

Hehe, jaa det har vart en riktigt härlig dag idag vårsol och allt. Jag tog en långpromenad i bara hoodie, och byxor såklart, utan att frysa. När jag gick runt här på Edsala/Kalkudden(jag bor på landet) så kom jag att tänka på massor av saker som jag skulle skriva här, men jag kommer inte ihåg så mycket. Tankearbetet sätts liksom igång när man är ute i naturen.
Imorgon ska jag inviga mina inte längre speciellt nya ljusblå Adidas sneakers tror jag=).

Jag var i Örebro u helgen hos min vän Michelle, det var mycket trevligt, det vvar typ en evighet sen vi träffades, shoppade lite, ett par skor från skopunkten,
dessa nämligen så nu måste jag lära mig gå i dom... Men det ska nog gå bra!


Våren är här♥.

Kommentarer
Postat av: milla

våren är jävligt välkommen!
tjusiga skor har du köpt dessutom

Postat av: Linn

Tack:)

2007-03-12 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback