free music
från där jag ropar -

SOMMMMMMMMMMMAR

Jag och Maja sitter och planera sommarn lite smått över msn, ååh jag vill verkligen ha sommarlov nu! Vi har ju värsta planerna, hehe eller inte man lite planer har vi.
Jag har ju andra saker att se fram emot, som Idre med vår klass och 1b, det ska bli jävligt kul!
Och Salem, ååh jag tror jag hade en dräm om honom inatt. Ja vi ska ju på Salem al Fakir på Chinateatern näst nst nösta tisdag, på påsklovet. Innan blir det shopping och det ser jag fram emot enormt! jag ahr inte shoppat på en evighet, jag tror jag har nämt det innan hehe.

Imorgon har vi enbart datorkunskap med Dan ser inte direkt fram emot det...



Kommentarer
Postat av: Maja

Sommar sommar sommmar! la la la la la la laaa!
Salem Oh Salem, han är bra han.. Meeen han är ju ingen Foppa med bullpojkskinderna omjag säger så! hahah!
Jag ser fram emot datorkunskapen bara för att se vad du och Dan ska br¨åka om igen! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback