free music
från där jag ropar -

Dah dee doo dahdah dee dah doo dah dahdah domdom dada domdom dom dadee dah doo dahdah dom

Tio första:

Första bästa kompis: Hmm, Malin eller Kajsa hmmm
Första bil: Har inte bil
Första kärlek: Douglas tror jag
Första husdjur: Kanin, min brors katt åt upp den..
Första semester: Åland när jag var 1, kommer inte ihåg men jag var där!
Första jobb: Hehe
Första köpta skiva: Någon med en gris på framsidan tror jag.
Första riktiga kärlek: Ingen.
Första piercing: ingen
Första konsert:     Enrique Iglesias tror jag, hehe. Fick i present.

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: öl
Sista bilfärd: 1 timme sen
Sista filmen du såg: When a stranger calls tror jag.
Sista ringda telefonsamtal: My
Sista bubbelbadet: Länge sen
Sista spelade cd: Håkis
Sista kyss: Hoho
Sista gången du grät: det var ett tag sen tror jag, lite konstigt x )
Sista måltiden: Mackor

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nää
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Tror inte det
Haft ett one night stand: De ni...hehe
Busringt nån: Ohja, riktigt underhållande ju!

Sju saker du har på dej just nu:
1. Munkjacka
2. Byxor
3. Trosor
4. Linne
5. Bh
6. Armband från johanna=)
7. Hörlurar

Sex saker du gjort idag:
1. Vart i skolan
2. Spamat skrivaren
3. Skrattat
4. Pratat i telefon
5. Åkt buss
6. Lyssnat på musik

Fem favoritsaker just nu:
1. Mp3-4ever
2. Skor
3. Kompisar
4. Sängen
5. Telefon

Fyra personer du kan berätta allt för:
Nja, det finns nog inte

Tre val:
Svart eller vit: Svart.
Sommar eller vinter: Sommar.
Choklad eller chips: Choklad.

Kommentarer
Postat av: Maja

Linn!
skoj lista duude! Vet nog lite grejs som inte postades. hoho! men de ska vi inte nämna!
BTW jag har panik, vad ska manha på sig på skolavlsutningen då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback