free music
från där jag ropar -

the grass is greener on the other side

Jag hade tänkt berätta om mitt påsklov, för det har vart bar och jag har inte skrivit på ett bra tag nu man måste ju liksom skriva när man har kust och det har jag inte så ofta... hehe.

På skärtorsdagen hade min gamla klasskamrat Antonia fest, lite chokad när jag fick höra att hon skulle ha fest, vilket var ty 1 timme innan jag drog till henne, hehe, alltså var det halt oplanerat att jag skulle dit, men fy fan va kul det var.
Jag träffade massor av gamla klasskompisar som jag inte sett på en evighet och det var jävligt roligt. sen hände massor av mer saker, men dom är inte så intressenta....
Resten av helgen tills på söndag så softade jag och på söndag träffade jag lite kompisar och rökte vattenpipa, det har hög mysfaktor måste jag säga!

Bästa dagen var tisdag, shopping+Salem al Fakir, som var helt underbar. Han var så himla gullig, men hon brevid mig var jätte störig och försökte få kontakt med honom hela tiden, och han verkade ock så tycka hon var irriterande. Om ni får chansen att se honom live ta den då, han var så mycket bättre live!
Här är ett klipp när han spelar It's true, hans persoliga favorit fick vi lära oss i tisdags, live. Han var mycket mer spexig och härlig när vi kolla än vad han är här.
 Något jag blir glad av är när det är bra musik i butiker och det var det verkligen i tisdags, det börja med the Kooks inne på Carlings, hela skivan. Sen körde dom Sheepdog med Mando Dioa inne på Weekday, och den när vi var inne på Mega store körde dom Mr. Brightside med mina favoriter=).

Tisdagen sluteda och måndagen började hemma hos Maja där jag och Sappi sov, det var jävligt kul. Orkar inte gå in på detaljer.


Sen dess har jag typ inte gjort något alls, bara softat det har vart as skönt.

Jag avslutar detta inlägg med sveriges sötaste kille, Salem.
image19

Kommentarer
Postat av: Maja

Mee love Salem!
Kolla min blogg linn har lagt upp en video där! Har lärt mig det nu:p hihi

Postat av: Emelie

Seriöst, jag älskar salem! min mamma känner hans mamma, och det skryter jag inte aaaalls om! ;) Kram

2007-04-25 @ 21:12:45
URL: http://emelieg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback