free music
från där jag ropar -

yo

Jo fick insperation av Maja att skriva om min dag. som var soft. Som inte börja så jätte bra, excel prov. Jag är fortfarande Dans problem elev typ, men "shit happens life goes on vad gör det om 100 år tiden den läker ju alla sår",
som Anna så fint har lärt oss med sin gitarr och röst, typ hon ville mest att vi skulle sjunga och jag brukar vara på när det gäller att sjunga, det är kul. Men provet gick fan ok kan man få annat än G på datorkunskap prov? Asså man redorvisar inte direkt på så samma sätt som man gör i de andra ämnena.

När vi kom till Södertälje kollade jag, Maja och Johanna på stan jag hittade två par skor=).

Guld och lila två favoriter.
Nästa månad blir det shopping, på påsklovet innan Salem al Fakir som jag, Maja, Sappi och Anne ska gå och kolla på på China teatern den 10 april, då fan ska jag shoppa det var typ en evighet sen!


Hets! och Säkert! jaa det är svensk musik för min del just nu, det rä lite konstigt jag lyssnar bara på svenska band just nu. Lustigt.

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Maja

Haha alltså när jag läste "jag är fortfarande Dans problem.." läste jag dans allstå som att i dansa:p haha Men du, fan shopping nästa studiebidrag!

Postat av: myyyy

Hahahaha konstigt att Linns blogg handblar om skor, och musik! ;D <3!!

2007-03-16 @ 19:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback