free music
från där jag ropar -

från där jag ropar

fyfan vilken jävla deppblogg det här är! Hahaha, vad ska man göra? man kan ju inte ljuga om att saker och ting är bra och dom ända gångerna jag vill skriva är när jag är sur eller ledsen, för det är ju typ ingen som läser ändå och det är skönt att skriva av sig lite och hoppas på lite sympati från någon där ute.
Men jaa, saker är inte på topp om man säger så. Ska försöka ta tag i saker, men när det berör en på ett känslomässigt  plan blir det bara jätte svårt och man vill ju inte må ännu sämre.
Och imorgon ska Josefine ha avskedsfest, hon ska till USA i ett år. :( Alla bara lämnar mig, först My nu Josefine, vem är nästa på tur? Jag hoppas jag
äääh fan. Skönt å skriva lite. 
Josefine! As vig brud det där.
Jag, ledsen tjaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback