free music
från där jag ropar -

Come disconnect the dots with me poppet come disconnect the dots

Åååååh vilken underbart härlig dag det har vart idag, den har vart varm och ojobbig i skolan, vi började med idrott och då hade vi vollyboll,  jag♥vollyboll liksom. Jag blir bara lite aggressiv och börjar skrika och så när det gär dåligt för mitt lag och det inte är mitt fel. Men ja vollyboll äger! Efter vollybollen så gade vi svenska, det suger men vi gjorde typ inget alls vår lärare pratade om något ointressant och tråkigt.
Efter the swedish så var det lunch och när jag gick ut från matan stoppades jag av en väldigt färgglad och fin affich(hur stavas det?) nämligen en Emmaboda festival affisch, jag läst den och nöev helt chokad och typ crazy för Of Montreal ska dit, shit jag skulle verkligen vilja se dem live! Men så blur det nog inte för vi köpte Hultsfreds biljetter i onsdags, yeyyeyyeyyeyyeyyey!!!!!

Nu orkar jag inte skriva mer men ni kan få se en fin bild på the band
image20

Kommentarer
Postat av: Maja

höhöhö jaaa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback