free music
från där jag ropar -

Gnesta

Jaa, igår var jag i Gnesta hos Anne med Josefine och Anna. Det var en riktigt trevlig kväll, det ända vi gjorde var att parata och planerad idag, som ändå inte blev av, hehe. Okej det var väll inte direkt kul att det inte blev något, men det var icke vårt fel!
Josefine bertättade att hon gillade the Killers, och tyckte att Read my mind är as bra. Fan vad glad jag blev, nu har jag en konsert kompis om dom skulle komma till sverige, vilket jag inte tror, men verkligen hoppas.

När vi gick till bussen imorse halkade jag och Anna typ exakt samtidigt, det var min första vurpa i år, iallafall pga av det var halt.


Imorgon drar jga till Sälen, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback