free music
från där jag ropar -

Hmm

Den här dagen skulle kunnat vart med händelserik, jaa. Hihi. Men jaa. Jag och Anna var i Stockholm och gjorde mindre än vad vi skulle, om man nu kan säga så hahaha.
Jag såg på hockey, SSK-Västerås, det var jävligt kul!
Fan jag har glömt hejaramsan vi lärde oss sist perioden. Det vart sadden death, vet inte hur det stavas, och det är så hemskt att kolla på. Men SSK vann till slut. YEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Haha, jag är inte så insatt, men man blir liksom helt indragen i matchen och typ sitter och skriker halsen av sig.

Imorgon ska jag till tandläkaren i Eskilstuna och ska inte till skolan överhuvudtaget, det är så jävla soft!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej!

Försökte svara på ditt mail men det kommer bara tillbaka. Kanske något strul med din mailadress?

Mejla mig gärna igen på lotta@divadesign.se

Mvh Lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback