free music
från där jag ropar -

Make your own kind of music...

...even if nobody else sings along.
Jag satt precis och kollade på klipp från i en annan del av Köpnig. Det är så himla härligt!
Tobbe är verkilgen jätte rolig! Här är de 10 roligaste citaten från Tobbe, som jag tagit från tv4 hemsida:

"Har du druckit whisky?"
Tobbe försöker få igång snacket med bänkgrannen under bowlingen.

"Jävla latmask!"
Tobbe kommenterar sin rullstolsburne kompis som får lite hjälp under längdhoppet.

"Fan va smalt"
Tobbe tittar på Stockholms smalaste gränd.

"Har ni ont i huvudet, era jävlar?"
Tobbe småsnackar med publiken under föreställningen av Macken.

"Kaffe bara. Ingen dricka, inte - då kan inte jag sova"
Tobbe får frågan om han vill ha kaffe eller dricka till fikat hemma hos Siv.

"Kommer du från Finland, gubbjävel?"
Tobbe till grannen på bussen till Stockholm

"Jag tror att jag har fått eksem i mig"
Tobbe har fått invärtes problem.

"Jag tror att jag har fått eksem i ögonen"
Sjukdomarna verkar bara bli värre och värre.

"Jag har lite problem med tån. Den har gått sönder"

"Har du inget brännvin?"
Tobbe svarar på frågan om han vill ha fler köttbullar till middagen.

"Säg inte mot Arboga, för fan"
Tobbe frågar folk på campingen åt vilket håll Västerås ligger.

"Vad tycker du att jag ska ta för någon?"
Tobbe blir lite osäker på vilken hans favoritläsk är och rådfrågar försäljaren.

"Koskenkorva!"
Allmänt glädjetjut under friluftsdagen

"Micke, nu tar du bollen, annars jävlar..."
Peptalk med Micke som står i forbollsmålet


Jaa, riktigt härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback