free music
från där jag ropar -

O.C baby!

Ååh, allt håller på att  vända på O.C, fan vad härligt! Och fy fan vad snygg Volchok är! Jaa, bad boys asså, haha, dom är ju i allmänhet snygga!
Nog om O.C.  Jag har word prov imorgon, vad ska jag ta mig till. Jag kan inte ett jävla skit ju! Jag tror att Dan(vår lärare i datorkunskap) tycker jag typ är inte så smart. För i måndags när vi hade humanbiologi, så va han lte små taskig mot mig för att jag inte ardetade, men jag fick typ inte arbeta för Sappi och Anna för det gick ju sådär sist licksom, haha. Så jag satt och paratde och han tyckte jag störde, men det var i datorsalen så alla pratade, men bara jga störde tyckte han!
Oj, jag vet inte riktigt om det här är förståligt, men ja, jagbehövde få ut det.

PS. Dan är fuuuuuuuuuuuuuul! Och Carolina har ihop det med honom, hahaha. Nädå. Inget olagligt.
Men vi har en lärare som  är helt körd, Karin jag ska berätta vad  hon så till Anna när jag har tid. Riktig jävla bitch!!!

Puss, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback