free music
från där jag ropar -

Tom tits is the shit

Hahaha, vi var på tom tits idag med Humanbiologin, det var ganska kul snurr grejen var riktigt kul jag och de andra som åkte typ skarattade hela tiden. Om ni inte vet vad det är för grej jag pratar om så är det en grej som snurra och är 3.7 av någon slags kraft, kommer inte ihåg vilken det är iallafal tom tits största expriment lch man står mot en vägg i en dund grej som börjar snurra och till slut går det så fort så att man akn ha båda fötterna mot väggen och inte ramla, fett coolt!
Efter tom tits drog vi(jag, Maja, Anne, Sappi, Frida och Johanna) till Nancys för att äta lite efter Nancys drog vi ut på stan, men vi ville inte sitta på någon alkkisbänk, eller Frida och Snoppi ville det, men inte jag, Johanna och Maja så vi drog till Mc Donalds och åt glass och satt där ett tag, det är ett soft ställe att hänga på. Vi satt där typ fyra timmar för förra veckan.
Men jag och Snoppi tog 6 bussen hem från Södertälje och när vi satt där och vänta, med Frida kom ett fyllo med allt för kort tröja och ölmage fram till oss och sa, "ska jag smeka ditt ben", för jag typ satt där och gjorde typ det så jag typ nej tack, så sa han att han inte är nå fyllo eller knarko, har inte druckit på x antal år, väldigt många, haha.

Jag slutar med några bilder från dagen fotade av
Majlo


Här är vi i mörkrummet xD.


Okej det blev inte så många bilder, men men Maja har fer=P Ska sova nu. Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback