free music
från där jag ropar -

Hemma!!!

Ja, igår kom vi hem från Idre, det var en riktigt trevlig resa, hahahahaha. Jag måste skriva om ett jävligt roligt missförstånd:
Anne:"Har någon en pincett?"
Jag:"Ja, men den suger."
Frida:"Vadå, har du haft den i röven eller?"
Jag:"Nää, lila."
Frida:"Jaha."
Hahaha, ja först trodde Frida att jag sa ett den stinker och jag trodde hon sa något om att den var röd, det var riktigt kul.
Det har hänt mer roliga saker men jag orkar inte skriva mer nu, kanske någon annan dag, vem vet, inte jag.

Anne ska med till Hultsfred, yey! Jag längtar verkligen!!


Sitter och laddar med Salem, det är inte långt kvar nu, nästa tisdag. Han är grym!




Kommentarer
Postat av: Maja

Mee loove salem me loove salem! LINN JAG HAR PENGAR! vi måste shoppa! Shop til we drop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback