free music
från där jag ropar -

Trying to make a move just to stay in the game

Keane-Everybody's Changing den är bra den.
Imorgon är det sista skoldagen innan Idre, yey.
Haha jag skriver fan bara massor med tråkiga saker här ju. Eller om bra låtar också...
Idag på datorkunskapen hade vi Power Point, jag jobbade faktiskt, men inte med det man skulle, eller jo med det man skulle göra lite, men jag gjorde ett bildspel med vad hag ville ha för skor, hihi, det var mycket roligare. Det blev ganska bra, men är inte klart... Vi skulle egentligen skriva om oss själva och typ hur ens familj ser ut, hur kul är de på en skala? Nä då är det roligare med skor.

Imorgon ska vi ha typ diagnos på svenskan undrar hur fan det kommer då, vi ska typ skriva en liten uppsats och göra nå mer skit. Usch hatar svenska, speciellt att skriva uppsatser. I grundskolan tror jag att jag lämnade in samanlagt 2 uppsatser till vår svenska lärare, och då var en av dem nationelaprov uppsatsen. Jaa, Anders hade inte 100% koll på läget hela tiden.
Jag saknar Mariefreds skolan lite.


Fina va? Jag ska köpa ett par låga converse nästa månad och dom här skulle inte vara helt fel. Lila och allt=).
Men vart fan kan man hitta dem i Stockholm?
Och klänningen är från Topshop ochnjag hoppas de har den i Stockholm.



God natt nu är jag jävligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback