free music
från där jag ropar -

Well, I never ever said it was clever

Hello bloggen, jag har vart väldigt oaktiv här på bloggen och inte skrivit så mycket utan mest lagt ut musik, men det har ju inte heller hänt så där jätte mycket... Men nu idag, några dagar efter bloggens ett års jubileum(nej jag vet inte hur det stavas) hade jag tänkt att jag kanske skulle ta och skriva ett inlägg, och det gör jag också, hehe.

Men jag vet inte vad jag ska skriva om, så ajg kan lägga ut en bra låt istället.

Hot Chip, en av mina nya kärlekar.


Babyshambles kommer till Hultsfred, och jag är överlycklig kan jag tala om för er!


En underbar låt bara!

 
Den bästa låten på Amy Winehouse Back to Black skiva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback