free music
från där jag ropar -

buuu

Idag har jag och Sara-Pia vart i Strängnäs å dubbel fikat, hähä. Åså blev det lite shopping, en mega fin jeansskjorta och en kofta. Jag är nöjd! Även fast jag absolut inte har pengar till att shoppa... Va mig en runda på systemet också, mamma skulle in så jag hänkade bara. Blev en flaska vitt, rosé och rött tänkte att det kan ju alltid va bra å ha sig ett litet förråd hemma.
Nått fel är det nog på mig å Sappi, vi triggar upp varandras sinnessjuka sida så vi kommer jämt in i konstiga oseriösa och hemska samtal som folk skulle bli chockade om dom hörde. Haha kul är vad det är, och dumma i huvudet lite grann kanske vi är...
Vi två när vi är som sötast
Nu ska jag dra tillbaka till henne å kolla på Bert stjärt och äta wasabinötter. Gott!

Kommentarer
Postat av: Sara-Pia

Hahaha vi har "Dom 3 S:en" :

Vi är Snygga. Vi är Sjuka. Och vi är Snabba!!!

2010-10-16 @ 21:07:26
Postat av: jag

Haha:D om vi har

2010-10-17 @ 17:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback