free music
från där jag ropar -

Helg

Hello!
Jag har haft en bra helg. Började i fredags med sista grillningen hos Johannas granne, och mitt löfte om en nykter månad brast. Drack dock 3.5or, och kom fram till att dricka lite är som att inte dricka alls.
Där va det mest prat å chill, spelade snö kubb. Det gick dock inte så bra, man såg inte så mycket och så hatar jag det spelet, verkligen hatar ser inte det roliga i det överhuvudtaget. Kasta pinnar på andra pinnar, tråååååkigt!

I lördags va jag och Josefine på inflyttningsfest i Haninge hos Hanna, det va värt. Dock vart det lite för mycket alkohol, drog på efterfest där det dracks whisky, blä. Somnade inte förens 7 nångång så va lagom sliten igår minst sagt.

Jaja, shibby!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback