free music
från där jag ropar -

Monday, monday

Hello!
Den här helgen har vart jäkligt soft. I fredags drog jag till Johanna vi kollade på Idol, spelade in idol audition videor, spelade ölspelet sen åkte jag till Strängnäs å sov.
Vaknade och va inte bakis, helt underbart!
Åkte tillbaka till nykvarn och Johanna. Så fick jag träffa Josefine för första gången sen hon kom hem, mys(=
Vi va hos Johanna, spelade ölspelet, sen Rappa Kalja, sen vart det lite mer ölspelet.
Vaknade hos Josefine på söndan och va inte bakis! Ett under! Och underbart!
Vi gick runt på Turinge marknad, köpte billiga strumpor och vantar. Sen letade vi lägenhet också, hittade en del men tror chansen att vi får nån är väldigt liten tyvärr, men det är bara att fortsätta leta!
Jaa det va väl allt för idag. Ha det bra hej då!
Eller nää, en låt också denna måndag till ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback