free music
från där jag ropar -

torsdag 2

Fyfan vad det är tråkigt att jogga, även fast man har snygga träningkläder. Måste komma på något bra sätt att träna som är roligt men inte på gym, det är så jävla dyrt. Är arbetslös nu, lite jobb på g men inget säkert, då har man inte riktigt råd att betala 400 kr och uppåt i månaden.
Gnällde lite på facebook och fick förslaget att klättra i träd, jätte fort, och det låter ju ganska kul och spännande. Så bor jag i skogen, vilket underlättar då jag har miljontals träd att välja på att klättra i.

Överlag är det en pissdag, är på väldigt dåligt humör och har svinigt ont i ryggen. Skulle verkligen behöva en massage, ska tvinga min syrra som kommer hit snart.

Väldigt bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback