free music
från där jag ropar -

Swallow it

Idag övningskörde jag för första gången på ganska länge, allt gick bra tills jag kom till en korsning i Mariefred(den vid Statoil för er som har koll på denna håla) aah, skulle svänga höger men där står en parkerad bil och ut i vägen hoppar en jävla gubbe ut, samtidigt kommer en stor vit bil från samma håll så jag fick panik. Jag insåg att om jag skulle svänga skulle jag köra på någon av dom, bilen eller gubben. Så vad gjorde jag? Körde rakt fram, nästan upp på trottoaren och stannar mitt i korsningen. Jag blir as lack och bara skriker och gormar som aldrig för. Detta var självklart inte mitt fel, jag skulle säga att det va den där jävlafittgubbens fel, ett ord jag sa ganska många gånger när vi åkte hem, som bara hoppade rakt ut i vägen.  Men pappa bara skrattade, inte snällt.
Nog om det. Var även på arbetsintervju idag, bryr mig inte allt för mycket om jag får jobbet men känner att jag gått arbetslös allt för länge nu, 1 månad.



KLICKA PÅ BILDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback